عکس | مرد کلمبیایی با یک عروسک ازدواج کرد و بچه دار شد!

مرد جوان با یک عروسک پارچه‌ای ازدواج کرده و با به اشتراک گذاشتن زندگی مشترک خود به یک چهره اینترنتی تبدیل شده است.
عکس | مرد کلمبیایی با یک عروسک ازدواج کرد و بچه دار شد!
کد خبر : ۷۱۸۹۴

ازدواج با عروسک پارچه‌ای توسط مرد کلمبیایی واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است. مرد جوان با یک عروسک پارچه‌ای ازدواج کرده و با به اشتراک گذاشتن زندگی مشترک خود به یک چهره اینترنتی تبدیل شده است. اکثر افراد هدف اینکار او را شهرت خوانده اند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز، این مرد را فردی دارای مشکلات روانی توصیف کرده اند.

هر روز اخبار عجیبی از گوشه و کنار جهان می‌شنویم. در برخی موارد ما خبر ازدواج‌های عجیب و دور از ذهن را دریافت می‌کنیم. مثلا چند وقت پیش بود که ما خبر ازدواج یک زن جوان با هوش مصنوعی یا ازدواج یک دختر با هواپیمای اسباب بازی اش را منتشر کرده بودیم. اما حالا یک مرد کلمبیایی خبرساز شده که گویا با یک عروسک پارچه‌ای ازدواج کرده است.

باید بگوییم که این مرد جوان مدعی شده که از طریق این ازدواج صاحب یک فرزند عروسکی هم شده است. از زمان انتشار این خبر، فالوور‌های این مرد در تیک تاک به شدت رو به افزایش رفته است. جایی که او عکس‌های زیادی از خودش و همسر عروسکی اش را منتشر کرده است. ما در ادامه به شرح ماجرای این ازدواج عجیب و غریب پرداخته ایم.

کریستین مونته نگرو در داستانی که به راحتی می‌تواند برای یک کتاب سورئال نوشته شود، با افتخار تولد سومین فرزند خود را با نامزد عروسکی پارچه‌ای خود، ناتالیا، اعلام کرده است. بله شما آن را درست خواندید. کریستین در مورد عشق خود به ناتالیا که با محبت از او به عنوان «عشق زندگی‌اش» یاد می‌کند، (با وجود اینکه او یک عروسک پارچه‌ای است)، صحبت کرده است.

داستان کریستین و ناتالیا داستانی است که بسیاری با شنیدن آن، در کمال ناباوری سرشان را خاراندند. روزی مرد کلمبیایی شریک نامتعارف خود ناتالیا را با افتخار به دنیا معرفی کرد. اما یک چیز توجه مردم را به خود جلب کرد – او انسان نبود. این شریک زندگی، یک عروسک پارچه‌ای است و این مرد عجیب و غریب تمام طول روز را با او سپری می‌کند.

عکس | مرد کلمبیایی با یک عروسک ازدواج کرد و بچه دار شد!

دلیل ازدواج با عروسک چیست؟
پس از پایان پرفراز و نشیب یک رابطه عاشقانه، کریستین آشکارا دردی را که دوست دختر سابقش به او داده بود را حس می‌کرد. این دختر، کریستین را به خاطر شخص دیگری ترک کرده بود، و این مرد هم دچار شکست عشقی و افسردگی شده بود. جدایی باعث شد که او عمیقاً احساس تنهایی کند و او اعتراف کرد که پس از آن از قرار ملاقات با زنان واقعی امتناع کرده است.

کریستن می‌گوید: آن زمان، یک دوره‌ای بود که با درد دل و تنهایی سپری شد. جایی که چشم انداز عشق دور به نظر می‌رسید. با این حال، در میان سایه‌های دلشکستگی گذشته، چرخش شگفت انگیزی از وقایع آشکار شد. باید بگوییم، در همان زمان، کریستین متوجه شد که به ناتالیا، شریک نامتعارف زندگی خود علاقه‌مند شده است.

عاشقانه و ایده آل با یک عروسک
زندگی با وجود ناباوری که در مورد رابطه آنها وجود دارد، کریستین از کشف آنچه او به عنوان عشق زندگی خود توصیف می‌کند ابراز خوشحالی عمیقی کرد. با ناتالیا در کنار او، زندگی کریستین یک چرخش غیرمنتظره، اما رضایت بخش به خود گرفت. در نهایت هم، او برای نشان دادن زندگی خود در فضای مجازی دست به کار شد.

کریستین در حساب تیک تاکی خود، زندگی چشمگیرش را از طریق ویدیو‌هایی نشان می‌دهد. این مرد جوان که همواره در تیک تاک شریک زندگی خود را نشان می‌دهد، گفته: ناتالیا تنها کسی است که کریستین واقعاً او را دوست داشته است. این زندگی‌ای است که به همان اندازه که عجیب است، زیباست. (البته از دید کریستین نه دیگر مردم!)

با این حال، بین شوک اولیه، حس کنجکاوی فزاینده‌ای در مورد شخصیت کریستین وجود دارد. در حالی که برخی ممکن است او را عجیب و غریب یا حتی متوهم خطاب کنند، به نظر می‌رسد که وی از مسیر انتخابی خود کاملاً خوشحال است. از نظر او، این تحقق رویاهایش است، یک «عروسی رویایی» که شبیه هیچ چیز دیگری در این دنیا نیست.

بچه دار شدن از عروسک پارچه‌ای

عکس | مرد کلمبیایی با یک عروسک ازدواج کرد و بچه دار شد!
این زوج نامتعارف که قبلاً یک پسر و یک دختر آورده بودند، حالا جدیدترین عضو خانواده خود را به نام سامی معرفی کردند. کریستین تصاویری از «تولد» ناتالیا در حالی که یک دکتر عروسکی از او مراقبت می‌کند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. ناتالیا در این عکس، لباس بیمارستانی پوشیده و کریستین هم در کنارش ایستاده است.

کریستین همچنین، خبر خوشحال کننده خود را با فالوور‌های تیک تاکی خود به اشتراک گذاشت و واکنش‌های مختلفی را از بینندگان برانگیخت. در حالی که برخی تبریک گفتند، برخی دیگر در ناباوری بودند. به علاوه، آنها مطمئن نبودند که چگونه باید واکنش نشان دهند. با این وجود، کریستین در عشق خود به ناتالیا ثابت قدم است و انتقادات و ترول‌های آنلاین را نادیده می‌گیرد.

ارادت کریستین به ناتالیا، علیرغم اینکه یک شی بی جان است، باعث تأمل در پیچیدگی‌های احساسات انسانی و مرز‌های عشق می‌شود. البته برخی ممکن است این نوع رابطه‌ها را غیرمتعارف یا حتی پوچ بدانند. اما این نشان دهنده یک یادآوری است که (عشق هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد)؛ و کریستین هم از لحاظ روانی (به گفته روانشناسان) مشکل خاصی ندارد.

منبع: بدینسان

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر